People chang, things goes wrong, but just remember - Life goes on

ok jag måste bara skriva av mig annars kommer jag göra ett jävla stort mistag...
jag fattar inte varför jag inte lär mig.. jag blir kär i dig igen, du e världens bästa och den enda kille för mig, men jag kommer ALDRIG bli den enda tjejen för dig jag kommer aldrig vara den du tänker på du ger mig hopp och sen stampar du på mig igen
jag fattar inte att jag inte lär mig jag fattar inte varför jag inte bara kan slutatänka på dig.
jag drömde om dig i natt du sa att vi inte kunde vara bara vänner längre eftersom du va så otroligt kär i mig... det känner man igen har du sagt det förut eller? jag blev så jäkla förbannad hur trodde du att jag skulle gå på samma fjäsk igen... men det e klart jag gjorde det jag kommer alltid att göra det.
och du vet att det handlar om dig när du läser det här (ja jag vet att du läser min blogg typ varje dag din bästa kompis e faktiskt min nära vän oxå, när började killar läsa bloggar??) kan du då snälla inte ringa mig mer inte skriva till mig på facebook mer inga mer sms inget mer för om du gör det trillar jag tillbaka jag vet att jag komner att göra det och det suger. för jag vet att du aldrig kommer bli kär i mig och om du nu gör det så skulle du inte va värd mig men på nått sätt älskar jag dig ändå och skulle inte säga nej iunte ens nu när jag e så sjukt arg du va min första kärlek och den e alltid starkast jag undrar om jag någonsinn kommer glömma dig.
men nu tänker jag säga det jag hela tiden tänkt
FUCK YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0