Andreas♥

Kära Andreas du e den mest underbara och snällaste människan jag känner<3<3<3 (och bästa vän)<3<3
ok jag vet att jag typ bråkar med dig jämt men vi blir alltid sams och skrattar åt allt och säger att vi älskar varandra. kommer du ihåg den där gången när vi hade bråkat jättemycket!! och typ bråkade i en vecka eller ngt... och jag typ grät jämt... då kom min kära vän Linn och fråga hur jag pallade bli vän med dig bråka bli vän bråka och så vidare eftersom jag blev så ledsen ibland. det va då jag ringde dig och sa förlåt och att jag älskade dig för vi e sånna vi bråkar men det gör inget för vi älskar varandra och kanske blir det så om två så straka viljor har bestämt sig för att inte släppa taget♥

och tack för tröjan (bilden nedanför)

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0