Hemma

Hahah idag så har dt gått lite lättare med barnen men efter vi slutade var vi och packade påsar med massa saker som barnen skulle få :) sen gick jag ina viktoria och cornelia till gärdet och åt glass och jorsgubbar :D
men på vägen hem råkade jag gå förbi second hand butiken på karla vägen och då fyndade jag verkligen :D


En blus från Dolce&Gabbana :D jag köpte den för 950:- så bra


och det här halsbandet från chanel kostade 600:- helt sjukt att hon säljer sakerna så billigt:D

sry för att dt nt är riktiga bilder för jag tog bilder men min mobil laggar sönder så att jag kan nt lägga upp ngr bilder alls :( jag hade tänkt lägga upp ngtr från gärdet oxå så nu fick jag istl sitta en halvtimme och leta reda på bilder på sakerna på internet :(

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0